Hej, tack för att du hör av dig till Välj att sluta.
Partnerkontakt är en rutin som många behandlingsmottagningar har och som innebär att partner skall kontaktas i samband med att en våldsbehandling inleds. Det primära syftet är att partnern skall vara informerad om vad en behandling innebär och att man gör en säkerhetsbedömning.
Senaste frågorna
-
Du som vill förändra ditt beteende
15 juniVad kan jag få ut av behandlingen?
-
Du som vill förändra ditt beteende
11 juniJag vågar inte söka hjälp pga journalen
-
Unga vuxna
11 juniFinns det mottagningar för unga?
-
Närstående eller utsatt för våld
8 juniHur kan jag lämna relationen på ett tryggt sätt?